ett inlägg så amanda kan läsa! (;

hahahaa,
skolan suger fia duger, .
nejmen, typ skoldagarna va la som vanligt snuskprat & misstolkningar,
& projektarbete! <333333
asså amanda haglund, är min bitch. HAHAHA
oså hennes 3 år , kommer jag vara a pain in the ass liksom! :)

men any way, fredag betyder 2 timmars rast,
& seriöst vi satt bara på en bänk och misstolka allting,
oså ååååh,  alla typ erika, amanda(halft), malin & jacob (?) e sexfixerade.
looovar! typ dom bara snackar snusk :( oså jag känner mej ganska normal m dom <:

sista lektionen med ulla-carin! MEDITATION & STRESSHANTERING, yäy ♥
jag seriöst avgudar dom lektionerna :) dt va nästan så jag inte ville gå därifrån assså.
eller så va dt så att jag inte ville hitta salen vi skulle vara i :d 
typ malin oså jag e dumma, speciellt jag :$
typ malin: dt e jag som håller farten inne ;)
jag: menaru inte ute?
malin: nej? jag håller farten inne , :)
jag: men menaru inte ute då? killen håller ju liksom farten innen..
*målar typ ngn båge som skulle föreställa ngn kuk elle ngt*
-malin kollar på mej, snett.. HAHA

jag: eller.. snackar vi inte om samma sak? ..
så börja hon as garva -.-
HAHAHAHHA

aja , dt va iaf kul :d
haah,
orkar ej skriva, :)
PUSSHEJ

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0