*

SKOOOLA ♥
åkte hem t malin imorse
& hennes päron körde oss! :d
vi började m vår nya kurs, meditation & stresshantering.
knepig brud t lärare måste jag säga :)
men dt blir säkert perfa!
sen hade vi friidrott, ganska kul ändå.
typ sen lunchh, PASTA- KYKLINGSALLAD <3
sen projekt arbete, .-.
så satt vi i datasalen,
oså tjuter ngt jävla larm!
alla bah; wtf?
så sa någon att dt vart brandlarmet,
så typ alla sega sönder från datorerna (jag spara dt jag skrev, HAHAH)
& gick ut på ngn gräsplan oså hör vi brandbilen :o
HAHAHHHA, så sen typ säger ngn i en megafon ellr ngt ,
att man alla kunde gå in igen, dt va bara ett falskalarm från idrottshallen
HAHAHHAHA, -.-
på rasten köpte jag fan redbull!  <3333333
as länge sen. :) AS GÖTT! :ddddd

oså typ as chill matte lektion, m inger!
tro dt eller ej, men as många hade typ stuckit hem.
så vi satt ute vid ett bord och prata lite mindre än hela lektionen!
HAHHAHA.
dt va bra skoldag, bara för maliiin kommm (a)
hehehhe (;

idag resten av dagen, ska jag nörda vid msn!
såå sociala gubbar vill jag se! :D


tjingeling! ♥
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0