-

idag;
Skolan som vanligt
malin e sjuk :(
& dt e as tråkigt i skolan,
e typ klassad som mobbad vafan!
idag i bamba så satt adam m sin väska brevid sig på en stol,
då satte jag mig brevid för ah.
oså då såg dt ju ut som om jag satt ensam emot va alla andra gjorde -.-
HAHAH,
och då kom dt en kille och satte sig framför mig,
& bah; hej :)
jag; haha hej
så typ fråga han va jag hette o skaka hand, (fråga aldrig va han hette)
osen fråga han typ massa, sen kom hans kompis, o flera..
asså dt va as pinsamt -.-
kände mej äckligt mobbad!
oså värsta elakt säger jag såhära; måste du sitta hära, *haha*
typ han bah; aha, du tkr dt e pinsamt :>  hejdå fia :)
haha, jag kände mej as elak, HAHA
men dt va bara för han sa t sin kompis att han skulle vänta t jag hade käkat färdigt ..
men dt va iaf pinsamt :$ & jag kände mej ganska mobbad,..
aja, i skolan va dt as varmt!:o svär fan.
men i ena datasalen typ e dt as kallt & svalt, typ dog när jag va där inne , haha!
oså typ datorerna börja cpa as mkt! :o
typ jag linnea & ebba satt vid ett par datorer, så loggades vi ut.
och när vi logga in igen, så satt alla på fb,. men datan hade typ bytt runt användare
så ngn va inne på min fb o bytte namn typ; leker i sanden
dt va fan as cpigt :(  HAHHA

& dt e as fiiint vääädeR! I LUV IT <3
idag ska ja träna
hoppas att malin kmr t skolan imon,
lovar dt e sjukt annorlunda utan dej vännen! ♥

igår;
jag va typ ensam i skolan hela dan,
för malin e sjuuukkk :(
vi jobbade bara m projektet
& matte m inger, HAHA
seriöst dt går fan inte o koncentrera sig på lektionerna,
dt e total kaos, alla typ skriker o dt suger.
fick mina resultat också :))
36/39 - huvudräkning
22/32 - andra delen
, minns ej namn (;
 
regna typ hela dagen för övrigt,
helt kasst!  ;o  .-.
såg legally blond 2,
den e typ samma som ettan :>
hahaha,
har inge o skriva :dddddddd

c i a o .

lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

Det verkar vara en trevlig kille :D

jag kommer imorn, då ska vi ha stresshantering (Y) Då slipper du vara själv vännen min :) <3

2009-09-01 @ 18:59:04
från; Anonym

haha, men dt va pinsamt du!

HAHHA stresshanteringsläraren, :o

hahahha, omg..

2009-09-02 @ 20:15:10
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0