-,

studiedag idag.
så jävla gött att vara ledig ist för o sluta kvart i fyra,
på en fredag!
men fick iaf ställa klockan,
vakna fixa farmville på fb HAHAHHAHA
as töntigt vafan /:
sen tog jag elva bussen t gamlas. för o få t LA-SK0LAN!
hehehe, we like :>
nejme min bror satt i caféet, så hängde (h)
stencoolt!
nejmen asså vi skulle t stan :)
o va tvungen o vänta på han .-. och simon! :)
sen vänta jag utanför salarna vid gamla skåpen,
då kom liiiisa! :dd
satt & prata oså sånt :)
massa trevligt!
kändes mycke bättre, än när vi träffats innan, heeheheh :$
men så kändes dt iaf! :D
och jag tkr dt e omoget om man kommenterar lisas dialekt, den e ball.
aja, sen stack vi t c, och självklart börja dt ösregna
hatar sverige väder

& på bussen typ dt en gubbe & kolla på mej när jag höll på med armstödet upp o ner,
låter ju ändå typ lite granna, så la jag märkte t det, haha
sen efter delsjön såg jag bara att han ställde sig upp,
& dt va lix en kontrollant, så han skulle kolla biljetterna.
så sa han såhärA; ah, och man ska inte leka m dessa, för då går dom sönder!
man bah, lyckat fia, HAHHAHA

vi kolla några affärer och jag hade bestämt mig hitta typ tunika,
hitta ingen -.- INGENSTANS! :(((((
så jag köpte typ t-shirt, på gina.
dt va ganska tråkigt o gå i stan m två killar på 14 bast -.-
dom korsar ju fan halva stan, men går t samma affärer, GREAT! :}
vi åt på donken, jag mådde as illa . hahahha

nog pratat om min fullkomligt tråkiga dag typ,
jag gjorde inte så mycke mera sen, gick t 711
köpte godis, hehehe
MEEENNN JAG HAR IAF INTE HAFT KUL NÄR JAG KOM HEM!

och ja, hejdå!


lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0