uurkitturki

hallå bloggen !

typ skola idag, fett segt.
satt o vänta i skolan typ en timme på morgonen :)
AS ROLIGT , tihihiih .
nejmen, oså hade vi klassråd vilket är totalt onödigt .-.
oså malin kom hem idag! :dddddd  iiiih, haha
oså typ skolan suger, jenny duger.  nejmen, seriöst mitt hår suger;o helt orangegult.

jag har fan inte gjort ngnting vettigt idag fan! hahhaa,
insett att min blogg e tråkig :)))))))))))))))
helt totalt ointressant (: fyfan. hahaha

asså shit nästa vecka äre frilufsdag & tänker ej bada med klassen.
där med basta!;o badar för mej själv någon dag :)
asså seeriöst, varför ens göra om testet som man redan gjoooort :(
hohoh!

jag gråter snart, va i helvete håller ni på med ?!
ni kan fan inte förlora mot alla jävla lag, ååh!
helvetes anuuus :( jävla, fan!

kom igen frölunda, ni kan bättre än såhär! ♥

c i a o

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0