segtlov

segt lov om något, ja .   :>
önskar malin va hemma, men dt skulle ju bara vara en dröm liksom :)
malin, inser du inte att vi typ bara träffas i skolan nu för tiden ?
det är nog därför jag gillar att gå dit, för att träffa malin :)
& självklart alla andra nötter som erika amandajenny o emma  d:

men shit, asså det är faktiskt sol ute! :o  suprisesuprise (;
och funderar starkt på att ner till sockertoppen och köpa godis.
HAHAHAHAHAH .. 
Fast jag pallar inte gå själv :>
men har typ as stort sug på donkens glass m topping, hahahha ♥

men nu ska jag fortsätta att sitta och se ful ut,  (h)
bye .
lätta ditt tunga hjärta!
från; Dolle

2009-10-27 @ 16:17:15
URL: http:// Shiiiet fan det e juh jag (Y)
från; Anonym

heuwf

2009-10-27 @ 17:24:29

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0