mysdagutanälsklingsfilm /:

när jag & malin skulle hyra film fann inte i taket lyser stjärnoa ..
as lessen blev jag och hyrde kenny starfighter ist ;d
och malin e så överdrivet smart och tappar MIN cocacola :(
hatardejdincpsär.  <3

filmen va faktistk bra! :dd hahaha!
så det så,  så se den ((;

sen satt vi & kolla vad youtube hade o bjuda!
lite dans oså , HAHAHA
sen åkte malin hem , medans jag o idoslido skulle träna :)
fet jobbig träning, HAHAHHA
jag va as arg för den tog aldrig slut.. :$

& vet ni vad allisammns!
på fredag ska malliemus & simmebooi sova här (:
och lyckat nog ska vi supa dagen innan jag har match! (y)
SUUUPER. hahahahha

oså nu sitter jag här dåva,
och mina kinder e fet varma!:o
skojjar inte! , dör snart /: haha.

CIIAO!! ♥

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0