MEN USCH

vill bara säga förlåt till malin.
fettttttt dumt o reagera så,  HAHHAHA :$

typ i skolan, så låste jag in mina nycklar.     -.-
mitt hår e orange .  (färgade om det, FETT FAIL)
känns som as mkt gått fel idag:D men kanske bara va tre sakeer..
vene liksom :>

men dt va dt enda som jag ville säga, typ.
ska beställa örhängen! :ddddddd HAHHAHA,
osen asså jag skall fan pierca mej !
ska överklaga , eller övertala kanske mera :)

aja, anyway slicka pung lovers!  ♥

hejdå frölunda :(  idag förlorar ni.  </3
TA IGEN DT ANNAN GÅNG,  ♥


nyytt visdomsord., eller mening, eller vafan man ska tolka dt som.
allting är som vanligt, men ingenting är som förr .
dt stämmer in så jävla bra så jag vet inte vad, saknar tiderna förr, vid sandsjön.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0