mamamia,

ska beställa ny kissblåsa på ebay :)
kissar ju nonstop utan vätska i mej! :ooo

jag vill ha godis & en iskall redbull!  (a)
seriöst, jag vill ha fredag :ddd
känna smärta om de finns någon? - smärta är skönt.
MOHAHAHA as taggad! :d
tänk när jag e 18 blir de tungan :>
fast när jag e 18 så kanske jag är i spanien
i puerto benos, mohaha lyxbåtarnas hamn finns dära (a)
fan va jag saknar att åka med kusinerna, utomlans .
jag vill schteka brudar. HAHAHAHHA

sverige är ett dystert land med dåligt väder :>
tänk ändå, för de mesta regnar det här ..
& om de är soligt på sommaren så är det inte långvarigt!
+ att på sommaren är det fett mycket mygg och knott , d e t  s u g e r .
osen är landvetter ännu dystrare, typ jag hatar landvetter ..
och nej, får la vara glad att jag inte lever i ett land utan vatten och shiet.

hejdå. :>
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0