lollollollol

skola ,
data prov, med tabbelaten! :ddd
nejmen. provet va as lätt :) blev hyfsat förvånad (;

fick ett sms av jessica
hon: vad för strålning får man ögonskador av?:)
jag: fias utstrålning (;

sen va det typ as sega lektioner, senare bar det av t delsjön (yy)
burger king, kände mej fet bara tanken på snabbmat </3
blev även kallad fjortis hela två gånger .  F U C K Y O U liksom
HAHAHAHAHA, lol   :$
 
på bk ,
malin: jag vill träffa simon
fia: men jag är minst lika bra med min löskuk.
-helt tyst, och alla skäms  .. :(


senare i skolan ,
någon flicka: hej, vill ni följa med till barn&fritid kanske?:)
(öppet hus för högstadie elever)
någon av oss: öö, vi går redan här ..
tjejen: oj, pinsamt *HAHAHAA*

man bah, cp -.- HAHHA

sist vart det meditation , fick sluta hela 40 minuter tidigare ♥
& nu äre uppehåll i 4 veckor (((;  ÄLSKAR DET! :oo

aja, skoldagen iaf! (;
puss.

lätta ditt tunga hjärta!
från; amanda

hahaha det va jag so sa det ;) haha xD

2009-10-24 @ 18:23:48

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0