lalalala en dag kvar ;d

jag tror att jenny är kåt på malin  :$
haahha, hon sitter o flörtar 24/7 ! :)

vi hade typ 2 timmars rast idag .-. sjukt kul, haha.
vi typ stack o handla oså , sen satt vi o vänta tills bamba öppna .
haha, typ en kille bah; vafan är det hära?! *kollar matlistan*,  strömming smakar ju snopp.
sen en annan typ gjorde ngt, vetefan vad.. så amanda börja skratta, så typ kolla han runt & sprang iväg sen :$ HAHAHHHA ..
lite roliiigt..

typ mattelektionen satt bara jenny o flörta med malin,
en viss unge hade sms6 brevid mej o trodde jag inte visst (:
sen typ missade jag bussen för malin sms6a m min tele,
så vi missa bussen :$  HAHHA,
sen hade jag inga nycklar hem så fick vänta på kim i en timme :)
så jag cyklade runt på lillacykeln! :ddd & prata med elin såklart, HAHAHA.


& nu e ryan på tv!
see yaa,    ♥

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0