jag e tydligen efterbliven, jaaa :)

Typ käka sibylla t lunch, oså alla höll på o cpa sig :( typ ovanligt liksom -.-
så börjar dom typ att , ah fia alla som har träffat dig tkr du e efterbliven så :)
oså fråga dom alla osen emma bah; aah!  eller nejj.. 
o typ erika, snabb i käften as usual (; , men emma är ju kär i dig fia ;)
så skulle jag änna skämta till dt jag med o bah; hahahha, ooohh , blir ju varm fan (;
oså börja jag skratta, för dt va seriöst skit varmt.. så dom bah; titta, hon e fan skit röd i ansiktet också!
så börja jag skratta till jag grät o bah; ÅÅÅÅH, dt e så varmt :$$$
oså dom bara skratta åt mej -.-

hahah malin blev fking cp arg idag! :(
bara för dt inte fanns några datorer till oss, så hon börja typ gapa as mkt..
HAHHAHAHAH söt som vanligt när hon e arg ;)  hahah, helt galet..
sen typ när jag sa att dt va 3min t bussen gick så börja hon gapa på mej :(
HAHAHHAHHAHHA!

sen när jag kmr hem så typ sluta min datamus fungera, oså jag bah; va i helvete?
så typ starta jag om datan oså :) men den funkade fortfarande inte , så blev ju smått irriterad..
så jag tänkte att jag får la byta datamus då, oså är den ju liksom trådlös så jag lyfte på batteriet o satte i den igen, så fungera den lite snabbt så bytte jag batterier så funka den :$ HAHAHHAAHHA
alla kanske har rätt jag e halvt efterbliven iaf..


hejdå liksom. 
Ü han e en gubbe btw!
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0