jag e bra :>

Har handlat med moshi och poshi idag :)
kollat på en soffa, osen hitta jag as gosig filt som jag ska önska mej t jul.. HAHHA
& typ inne på maxi min pappa bah; gå inte och sura nu din fjååårtiz
man bah ; TACK? ;o
oså skulle vi köpa en ny jacka, men ist hitta jag en tröja , eftersom det ej fanns några jackor -.-
oså på ikea vettni, där fanns min moster och familjen (y)  & våra grannar .. ;dddd
jag fick en korv, :)

asså seriöst, är det någon tradition att man jämt käkar korv på ikea när man är där?
ganska galet, bah; kom nu familjen så åker vi till ikea för där finns billig korv så ni blir mätta! :)
för liksom korvarna e inte ens goda, och inte drickan heller .

& vi kanske ska skaffa en kattunge! :)
men bara kanske, om man får ta dom missemaowarna ;d
oså jag ska döpa den tíll jussi  ♥

får se vad som händer idag, kanske gänget..
hahaahhaha, nejmen ah :)
c i a o !


- fleecetröja
sports outlet 299 :-



- så satt den på mej vettni!
känner mej som en fjortis, men den va varm :>
HAHAHAHAHA LOL

lätta ditt tunga hjärta!
från; amanda

sports outlet = kållered = Amanda = (L)

2009-10-24 @ 18:26:24

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0