ingakommentarer.se

okej, jag orkar inte mera.
seriöst, jag kan aldrig göra något rätt.
nu kommer det en tid då mina tankar kommer att ta över igen,
det finns liksom ingenting som e bra, allting e fel.
(överdrev, kanske finns någon pyttesak som e bra, men sen e dt baj.)
jag gör bara allting så mycket värre för allt och alla, så de sabbar i slut ändan.
förlåt men jag e sjuk i huvudet och dör när jag inte får uppmärksamhet.
det är nästan så jag ger upp allting, och låter folk gå ifrån mej, ska inte hålla kvar ngn.
ska leva ensam, då liver kommer att gå bättre.
fyfan va jag saknar allting i början av sommarlovet eller innan sommarlovet!
det fanns inget som kom ivägen och allt va as bra.

men det jag saknar mest är malin,
den malin som fanns en gång.
den tiden hon va glad ..
visst hon e glad nu, men det e inte samma .
& malin, förlåt för allt jag gjort och förlåt för jag finns o sabbar mkt för dej.

vet inte ens vart jag vill komma till,
kanske ngn läser mitt skräp & tror ; egot fia, försöker göra så alla tycker synd om henne, as usual.
men det e faktiskt inte så, denna gången. jag menar jag har röv-dåligt samvete för stunden & mina tankar går i ett och faan

asså jag tycker inte att ngn borde bry sig så mkt om vad jag säger,
för jag blir sjukt svartsjuk as lätt & typ asså förlåt malin.
jag menar jag typ söker uppmärksamhet oså om inte jag får det blir jag ganska lack.
men jag söker oftast uppmärksamhet hos folk jag brukar ha runt om mig ..   som hos malin  :$
asså gud, jag e dum !!!

såhära är typ jag ;
tror att jag e någonting, vilket jag ej är.
söker uppmärksamhet    (leder till att jag är allmänt jobbig)
onödigt dum i huvudet
vågar inte stå för sånt jag tycker, ibland dåva.
kan inte inse verkligheten
förstår inte hur jag egentligen är, alltså psyko.
-okej inse bara att jag e konstig.

seriöst, vill bara vara glad & uppleva lycka.
& vill att allt ska bli bra igen, iaf någonting
jag hatar hyfsat mycke för tillfället  ..

lätta ditt tunga hjärta!
från; Erika

Fia!!! varför säger du såhär? du är inte jobbig! jag tycker om dig fia<3

2009-10-23 @ 18:57:22

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0