hej igen ?

fredag;
skulle då pierca mej som jag sa .
men första tiden sket det sig, eftersom man va tvungen o ha förälder med (INTE MOSTER:o)
så fick ny tid då änna (((;
men innan va jag hemma hos käraste kusin susanne
såg bröllopsduellen & käka mat !

sen drog vi in t tribe igen 
& jag hör bara
mamma säga; näääe.. det är inte sant!
jag; vadå?!:o
mamma; jag har glömt mitt leg hemma .
jag; du skojar?
mamma; nej, de är faktiskt sant ..

oså fråga vi om de va ok med hennes gamla vilket va BRA! :ddd
så gick in i lilla rummet oså han måla på mej & sen mätte oså fix :>
sen stack han in nålen och piercingen va klaaaar :d
gjorde inte alls ont, bara stack till .
pinsamt läge vid piercing tid , oja.

asså tinto vinto e bääst!
det är typ vin med cider :>
AS GÖTT :ddd helt galet.
hahahha,.
& typ jag o snusan skulle på fest som egentligen inte mia & catrin ville ha oss på.
så typ vi gick inte, för susanne palla inte o ah :)
så hon & puttrisch somna vid halv nio & jag såg film fram till halv ett :dd
jävla segt asså ..



- hej min smyckade mage! 
( rosa ofc )


- MOHAHAHAHA
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0