fredag

skolan, gick la bra!
har tydligen igvarning i meditation & stresshantering,  årets skämt?
jag och malin fnissar visst ganska mycke under "meditationen"  HAHAHA

blev en kväll hos lori med mat & film .
vi typ va ute o gick i regnet,  älskar att vara ute på kvällen oavsett väder.
sen blev ju det att se the grudge 2 , hahaha malin skrek sönder.  lovar:)
man blev typ inte rädd av filmen, utan av malin .   bra där!

sen när jag o ida skulle hem från bussen, skrämde vi upp varann m ansiktet från filmen..
så det slutade med att vi sprang hem från bussen , HAHAAH .


lördag;

great, någn har satt lösen på min data       -.-
så får ha min bror cpigt sega data:o
menmen, .
match senare, dubbel m ida!    (:
sen kanske blire något krök m flickorna & kanske simon (?)

aja, hörs.  ♥




lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0