*.'

hejhoppsnopp,
Seriöst jag vill bara ha lov så det skriker om de.
pallar fan inte mera :)
dt hära suger snopp
& 2 ggr kvar på m&sh , sen uppehåll i TRE VECKOR.
fyfan va goett, jävla ullebulle t handikapp.
vem fan kmr på meditation och stresshantering?
åååh, blir så arg och ledsen :$  HAHAH lol.
ska börja säga lol, helt klart bästaste ordet & avgudar det ♥

* jag avgudar även flickor, bästa skapelse som skapats!
omg, aso.  blir sura för zero, hihih LÖV IT! ;*
oså dom ska jämt typ hämnas :)  but aj like! lallala (aaaa' 
-svär,lärfåigenföralltjagngnsingjort.
* avgudar såklart också päls, aso shiiet !
vad slår att vara och se ut som en liten gosig björn ? tihihi ,
liksom man kan få vilken färg på pälsen som helst! typ rosa , hehehhe <3
nästa inköp blir en rosa päls jacka, fedt najjjs or what?  liiix..
* jag älskar att inte veta hur jag ser ut, så gött liksom!
vem vill liksom veta hur man ser ut, om man e söt eller ful, tjock eller smal ..
bry sig om vad en själv tkr, bara lite på alla andra! hihihi , så bra va?
* älskar även o skriva onödiga saker, som alla loosers & jennybanan läser sen :)
för liksom vem vill inte läsa mina tråkiga saker? ;dd
ah, inte jag iaf! <- vene hur jag mena, sry  :$


PUSS I LJUMSKEN MÅSTE SOVA BITCHES.
kände bah jag va tvungen ni vet :>

lätta ditt tunga hjärta!
från; jenny

mmmmmmm :R älskar bloggen :r PUSS på dig fia(mutta) <3

2009-10-20 @ 17:02:55

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0