dag med lori och idi

blev en såkalld shopping tur vi åkte in tidigare för,
men ingen köpte någonting (y)  hahaha ..
vi stack till donken och käka :>
mig mac forever, eller vad? (;
& sedan en glass med topping på det!

jag skulle då köpa 2 glassar, för ida orkade inte gå ..
så då hade jag fått idas penar, och hade mina ,
12 kronor + 20 kronor  ( små pengar )
kassörskan; ah, det blir 24 kronor då, tack
fia; här *räcker fram handen och tänker ej hur mycke pengar det är*
kassörskan; eeh ? det räcker bara med dessa .. ( två tior och en femma )
fia; aha, ojj ..? :$
HAHAHHAHa, pinsamt :>

filmen the ugly truth, va faktiskt as bra! :d
man fick lära sig lite om killar också (;  HAHAH
den rekomenderar jag starkt! (y)

efter bion när vi skulle gå till bussen kommer några killar fram,
ena killen; ursäkta, vart ligger skateparken?
fia; asså det ligger en biograf där borta *pekar*, sen ligger den bakom den *låssas att det är en hus, och pekar bakom det*
ena killen; eh , aha ..

senare bar det av till mlycke, för vi palla ej vänta i stan på våran buss <:
oså jag hade ett as sug för att ha någonting i munnen, så köpte en twister (y)
As bra! liksom passar i vårt och torrt .  asså de regna ju så <:

seeeenn åkte vi hem! :d
nu orkar jag ej skriva mera ,
för ska läsa andras bloggar .
C I A O !



- på donken blir man fet, jao .


- ida & lori


- i väntan på reklam, jao.
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0