daaag,

ingen skollust idag (:
typ på morgonen va dt svin kallt!
& fan! har ngt röraktigt 'knöl' typ sen kumlaolyckan, -.-
stör mej som faeeen på den liksom :)

& idag käka vi på bella, vid lunchdags!
asså omg. typ malin skratta så det lät över hela pizzarian..
pinsamt värre eller vad? :o HAAAHAH,
och jenny höll på att spy.. aahahaa :(

Sen va dt då fan meditation&stresshantering , det suger kuk.
seriöst, ligga och halv sova på en bänkjävel . kul liksom ;o
hatar det som fan .. haha

Jag köpte även ny hårfärg, typ solblond eller något.
sen när jag färg det typ vid 8, så blev dt dåfan inte bättre!  :'(
seriöst, jag hatar det. jag skulle aldrig färgat håret i torsdag! HAHAH.
det är guuuuuuuuuuuuuuuuuuuult!!!!!!!!!!! åh.

vinka av malin vid tåget idag på kvällen, haha :')
älskar dej vännen, och hoppas du vet att jag alltid finns.  ♥
& verkligen, förlåt för igår! överreaktion.se  :$

aja, vene vad jag ska säga..
hatar mitt hår och allting.
PUSS

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0