testa något nytt guys!

assså vi kör på en hiss och diss? ;)
HAHAHAHHA
as bra!


Sol, hur skönt är det inte när solen lyser?  Liksom det spelar ingen roll vad det är för väder, det är lika skönt varje gång. Speciellt på sommaren, och i skidbacken! 

 Oboy, är man godissugen så kan man lika gärna dricka ett glas oboy eftersom att det är så mycket socker där i så det spelar ingen roll!   AS BRA helt enkelt.

Spotify, åh musik i all ära. (okej vene ens vad det betyder, men lät bra ;]) Nejmen spotify är faktiskt bra, eftersom man slipper ha onödig musik på datan som tar fet mycket plats liksom. Right, det finns inte alla låtar men care? Hur bra som helst, förutom när de cpar.

Tysken/Österrikserskan, vad ska jag säga? Nästan lite synd att det var hennes sista dag på hule idag, eftersom hon är så överdrivet rolig att lyssna på. Liksom idag; ah, så är det fyra tabbelater imellan. (tysk brytnings dialekt) Hahaha, jag tkr iaf hon e rolig.

Nya mopedkörkort, skit bra vafan! De ska införa nya körkort till moppe så att man slipper har leg & förarbeviset. Så det blir som ett bilkörkort, fast för moped (; bra va? (med kort också allså, as nice)



Mitt hår, omg asså. En total katastrof, jag hatar seriöst de nu. Liksom allt påre, färgen, längden, utseendet, hahha. Jag vill ju bara ha fint hår som e långt :) & blont igen tror jag :$

Uggs, seriöst? Jag förstår mig fan inte på dom jävla skorna, typ rymdskor fast "gosigare". Dom e helt fucked up seriöst, och jag hatar dom. Okej, på vissa kanske det är fint, vet inte riktigt. Men ändå?

Min katt, säger bara en sak GÅ OCH DÖ KATTJÄVEL! Seriöst, varje morgon när jag är och fixar på toa, ligger katten i handfatet och flyttar inte på sig, den ska alltid följa efter mig vilket leder till att den ska hoppa överallt då den inte når "landningen" och sätter klorna i mig. åååh! cp.

Kärlek, vad ska jag säga? Finns bara en sak, och det är förvirrande. Man blir seriöst deppig om man är kär, antingen för att man vet att man inte kan få personen för man inte är tillräckligt bra eller för att det känns som om personen ignorerar en.. Fuck it helt enkelt, orkar inte mer.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0