lalalalaa, jag & amandish är bäst!

chaaaooooosingen!
idag slutade jag och amanda, klockan kvart över elva:)
men tog kvart i tolv bussen t big L.A och gick hem , it sucks to live in the forest!  haha
sen städade jag mitt rum som jag började med att städa i södags (?) eller kanske va det lördags .. tror iaf det var i söndags, men pallade inte städa klart / dammsuga för de e ju så tråkigt.. hahha
sen lite lunch på de! HEHEHE . lite gott bara , men bara lite.


det var visst i söndags jag skulle städa, men skojade till det med lillebror så jaa ..
I min papperskorg fanns någon spelande hamster, en tavla, datamus, massa medaljer,
en lampa (?) & en kö-krita, vad jag kommer ihåg iaf :). + massa skräp!

lätta ditt tunga hjärta!
från; amanda

lättatt vi är :R (as bra) <3

2009-12-09 @ 21:16:40

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0