illllla

inte hunnit blogga, eftersom idag har jag faktiskt haft ett liv.  t r o  d e t  e l l e r  e j  . .
men anyway, har vart i skolan (sög snopp för jag har inte vart på humör på hela fking dagen, blir så jävla trött på allting och pallar inte med något så vill bara vara hemma och dö),
har även vart i allum för att köpa julklappar (köpte en) & ta ett ID-kortskort (2;a försöket>fail, så blir ett till försök imorgon på långrasten, vilket blir tredje gillt?)
kollat hockey också, (tv) där frölunda mötte rögle. blev 2 lika, vilket också sög snopp menmen.

tror jag går och sover nu, ciao.

lätta ditt tunga hjärta!
från; felicia

fin blogg !:D

kolla gärna in min & kommentera :)

2009-12-03 @ 23:29:11
URL: http://feliciasj.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0