hissdisstime! HURRAY?

° Musik, vad skulle livet vara utan musik liksom? inget

° Chokladkalendrar, december månad utan chokladkalendern? GÅR INTE ! 
  alla barn måste få sin dagliga dos av choklad.

° Word Challenge (FB), as kul att få tidspress på sig att komma på ord med 6 bokstäver (?).
  r e k o m e n d e r a s , såklart.




° Drömmar, hatar att drömma. Jag menar dom blir ju inte precis verkliga någon gång. it sucks! 
  Man drömmer världens dröm och allt är perfekt, sen vaknar man och allt är förstört.
  Låt mig leva sovandes förfan så jag kan vara lycklig hela tiden (;

° Svensk vinter, vart är snön helt seriöst? jo, den har ju regnat bort!
 k a t a s t r o f a l t . 

° COOP, wzup med 18-årsgränsen på energydrinks liksom? helt onödigt. 15-årsgräns räcker la
  änna?

° Att vara kär, det enda man går och tänker på är den man är kär i och man inbillar sig massa
  skit vafan. Men samtidigt är det massa roligt när det går i en bra riktning, inte i min som går
  åt helvete.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0