tjosanitrosan?

men hej typ .-.

idag bidde dt att vara med lori ida & mallebusbus!
först typ gjorde vi nog inte så mycke :>
sen gick vi lilla backarundan,
& prataprataprata!
HAHAHHa
sen gick vi in igen, då lori skulle käka
så ida jag o malin stack ner t korvetten,
& köpte pommes! TJOCKISVARNING!
för dom va fan genom friterade /:
fett feta,  hahahha.   -.-'
& blev typ kallad fjortis, som vanligt där nere :((((
oså sen dåva, tog vi massa kort..
HAHAHHA
kanske kmr upp på loris blogg,  www.paulinalorentzon.blogg.se
men dt e fulhetsvarning på mej faktiskt /:
men läs hennes blogg! o kolla designen (;
men iaf, sen stack jag o ida hem,
& lori o malin gick hahah..

OCH SÅ KOM JAG HEM SATTE MEJ VID DATAN
TOG EN DUSCH
DATAN IGEN, OSÅ HÄR DÅVA!

sk0000lan börjar imon,  </3
hulebäck, handel, någon annan? :>

aja, sho!
HAHAH
lätta ditt tunga hjärta!
från; Paulina

Vad snällt att du la ut min blogg :) och nej det är inte fulhetsvarning på dig, du som e så söt<3 Kram!

2009-08-17 @ 18:51:14
URL: http://paulinalorentzon.blogg.se/
från; Anonym

men ingen orsak! :d

haha, tack dårå(a) <3

2009-08-17 @ 21:23:14
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0