sssssol!

hhhej! ;d


DT HAR VART MASSA SOL IDAG,  WIIIIIIE! :ddd
fast jag satt i skuggan & nörda (: AHHAH
men sen sola jag ;d  fast solen gick i moln, så typ sket i dt .-.
sen va jag as depp för pappa e dum /:
menn sen träffa jag malin, hon bah; ska vi springa? :d
hahah, hon e snell o tänker på min hälsa :)
men dt gick ju faktiskt bra i spåret också,
trodde jag inte alls vart i form lix -.-
men hade fel dåva! :d
& dt va massa trevligt att träffa malin igen!
och jag fick min polkagris :> TACK!♥

hahah jag trodde min tv va sönder idag också,
så har suttitt vid kims data (y)
men pappa fixa den, HAHHAH ..
men något som är dåligt,
är att jag sitter vid gammla msn! :oooo
asså jag kmr fan inte in på den nya, CP! -.-'

men nu ska ja typ vänta tills ngn med spotify skriver t mej, :d

¬-» love ffia ♥
HAHHAH ,
lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

Tss, först är jag snäll o drar med dig upp i spåret, sen får du godis ;) Haha

2009-08-06 @ 13:12:05
från; tomten.

HAHAHHAH

jag fick bara en glass..

nejjust dt! GRISEN OSSÅ :d

2009-08-08 @ 23:18:41
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0