sk000la

ah, började halv elva idag då (;
fast stack till malin typ nio tiden :>
eftersom min buss SUGER KUK!
men fick låna hennes data, medans hon duscha oså fixa sig ;d
sen hade vi missat 611an från gamla, höhöh ..
fast missade inte bussen t skolan iaf, <:

vi började med att ha SoL -test,
först läsdel, sen stavningsdel :>
gick ganska bra, tror ja .. HAH
sen hade vi mattetest,
lär typ få gå i lilla gruppen :/
fast, huvudräkningen gick bra kände jag! :d

& jag o malin typ åt inget idag :(
vi bantar.. :$
HAHHAHA nej.
men dt fanns ingen mat kvar, vafan -.-
sen hade vi en lektion, typ småföretagande A
sen data :> hahah
rätt chill!
sennn sluta vi typ tio i fyra!
så vi köpte godis :(
HAHAHAH

asså jag funderar på att sticka ut :)
dt e alltid nyttigt
Asså jag vill vara nöjd över min kropp
& bah; WOW! min kropp e snyggast, bitches!
ah typ så :)
menmen, lär aldrig bli så typ :(
asså jag vill kunna tycka som alla andra!:o
dom bah; du e smal
man bah; cp?, blind typ :(
typ min kusin bah; du e skin o ben
man bah; :OOOOOOOOOOOOOOO
asså jag ser inte vad ni ser, så bli inte arga!
ni kan säga vad ni vill, men jag inser dt ej.
nu kanske ni förstår :>

CIAO!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0