~ onödigrubrik.se

asså hejjjsann!
skola idag, började typ tio trorja :>
träffade lundström! ;d
fick gå t malin från centrum, hahah
hade as tråkiga lektioner :DDDD
jag & malin skulle möta kim o jonas,
men jonas e segast. KILLAR E SEGA:o
så vi hann inte, för va tvunga o gå tbax från råda k:a
mennn jag gick o träffa kim sen :D
typ i 2 minuter. men ändå,
sen hade vi inger, seriöst hon e wierd!
gillar ej henne :)))))))
typ fick sluta as tidigare, HAHAH
för en lärare hade rekomenderat dt! TACKK!
så jag o malin stack o käka pizza :(
fet mat!  </3
men jag sprang runt området faktiskt typ klockan halv åtta tror ja :>
gick as snabbt,  förvånad.
men sen fick jag ont i halsen vafan! -.-
& nu ska jag se linas kvällsbok
hahaha, den suger!
HEHEHHE (;

ciaaao!
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0