mensugsnoppish <3

HALLLLÅ!

idag ringde käraste kusin & väckte mej åtta typ (: GREAT!
sen lite senare, stack la familia o käka på fiket ;d
vidare t skene mud-race! GRYYYMT ;>
typ kommer dit, ser monster hummern! <3
grymt fet! :o
men any way lix, så har jag vart med kusinvitamin snusan, som alltid e kul o vara med (;
fast dt va fett varmt, så vi satt mest typ vid husbilen o såg allmänt coola ut,
som jag brukar göra dåva!  ;d  (kommenteraomduhållermed)
sen va min bästa vän patrick där! :d
och jo! på vägen dit typ grina jag, HAHHAH
för jag trodde kim sjöng med t en låt,
& då börja ida skratta, och jag med:o
och vilket leder t ett grinande när jag kommit igång -.-

men ja, vet inte vad jag ska säga om mud-racet,
förutom att dt e en lerig bana där 4-hjulingar kör.
SÅ NU VET ALLA IKKE-INSATTA! :))
och jag älskar verkligen min kusin, så alla vet.
och jag fick en monster dekal, av bror (:
för dom andra va ju slut -_-  hohoh
& min kära bror körde i lerpoolen! :dd
duktig pojke.
oså jag ville bada i leran ..
men hade fan inga andra kläder! /:
sorgligt, faktiskt.. såg massa kul ut! :D
okej, orkar inte sitta o säga onödiga saker om min grymt braiga dag!

MEN NÄSTA MÅNAD KANSKE JAG STICKER T ÖREBRO PÅ MUD-RACE DÄR!
kmr bli fett bra tror jag allt!
så ni vet, mina små vännor (;
och malin sandman om du läser, så HAHAHAHHAHAHHAHA HÖRDEDUÖREBRO?!

och imon sticker jag på kryssing t finland.
8h buss upp t huvudstaden,
va massa s0ci4la, TACK! :d
alltså fram t klockan 16.00, HEHEHE
kmr hem på tisdag,
+kanske inte e så mkt vid datan, för min data har jag nog råkat paja/: HAHAHAH


fredag;
stan m lori & mallliiieh!
ganska varmt va dt, och malin kom m jeans, HÖLL PÅ O DÖ HAHAHHA
köpte linne & bh typ, fett tråkigt .. HAHHA
vi åt på kronhusbordarna (; haha
men på vägen dit 2 killar/gubbar bah; hej tjejjjer, & GLODDE :(((
& förlåt emelie för jag ej träffa dej! o therese med..
men jag vakna en timme för tidigt osså! :d
så tänkte åka t lori halv elva ist för halv tolv.. HAHAHHAHA
men iaf, slut tejp (:

lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

Fialia, du kan ju vara beredd på att jag hakar ;)

2009-08-08 @ 19:44:08
från; diemf.

HAHHAHAH DRÖM O GLÖM BBY (l)

2009-08-08 @ 23:17:34
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0