klaga, MIN GRAJ! (;

asså jag blir bara för trött på vuxna.
dom ska vara så överbeskyddande, eller vafan dom försöker vara.
men faktum är, vad gjorde dom när dom va i våran ålder?
dom typ festa, va ute på nätterna, busa & fan allt! -.-
oså typ får man inte ens vara med dom man vill,
om dom skulle få bestämma iaf.
& dom gnäller antingen för att man e hemma
elller för att man inte är hemma!
vad e vitsen liksom?! 
och om pappa skulle få bestämma får jag inte vara med killar försen jag e 25.
kul liv, typ? -.-
sitta hemma ja, HURRA! :dddddd
nejmen, seriöst.
jag tycker jag borde få bestämma lite själv.
som att pierca tungan?
dt förstör inte tänderna,
om man har plast lix.
så låt mej göra ;o

aja, ska iaf protestera genom min önskelista!
såhära;
fias önskelista
- pierca tungan


amen, ah.
hejdå :>
HAHHAH
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0