hulebäckheremalin&fiacome! HAHHA

hahaha HP1 !
nejmen, idag så börja skolan dåva :>
gick upp som vanligt halv sju, ganska segt /:
men va fan inte trött! :d
oså fixa, sticka t bussen.
SOM FAN VA HELT KNÖKAD! :o
oså typ evelina matsson(?)
stog ett busskort ifrån mej, HAHHAH . mätte faktiskt :$
men asså, tänk om hon skulle ramla bakåt,
då skulle ju lilla jag klämmmmas,
HAHAHHAHAHHAHAHAHAAA! (6) :(
- VAR TVUNGEN!   vet jag e elak..
men iaf!
asså jag & ida stack t malin,
oså på vägen ner t bussen igen, så höll malin på o spy x antal ggr.
så jag fick fett ont i magen -.-
dt va obehagligt, malin sandman!!!!

men aja, lite pirrigt vare allt :)
och så när vi kom fram, fick vi vänta ute ! -.-
men sen fick vi gå in och så satt ngn nisse o spel gitarr, o en annan piano.
sen babbbbla massa folk, oså fick vi gå t klassrummet,
o se nya klassen (l)
ÅÅH hatar o få ny klass ;p HAHAH
typ visste bara vilka 3 stycken va där, men iaf..
verkar säkert vara en bra klass, m undantag ?  ;dd

& vi gjorde inte så mycke,
lyssna på folk,
upprop
eh, pytte rundvandring
sluta! :d
9-10.30 GREAT!
oså typ 2 tjejer från klassen kom o prata lite, mkt trevliga verkar dom.
HEHHEHHEHEHEHE
men jag o malin tog bussen hem,
så säger hon en graj!  (vetlixomjagfårsäga:>)
så jag sa; amen vi åker tbax från centrum igen :)
hon; okay!
jag; men, vi kan ju hoppa av nu ist o gå?
hon; *OSÄKERT*  okej..?
jag plingar, o vi får gå från typ tippen, i mlycke, t centrum :)
vi visste inte riktigt vart vi va först, hahaha..
vi gick alltså i skogen, för jag visste den vägen :)
en gång :D
men sen, vet ej.. fast sen visste malin vägen ist! (:
men vi hitta t centrum iaf!
så kom lori! :dddd
så vi gick t, DTJAGEJVETOMJAGFÅRNÄMNA!
hahahhhahahahhhaaah..
oså vi fick , NGTJAGEJHELLERVETOMJAGFÅRSÄGA!

sssssen vänta vi på bussen :)
då jag kom på att kim kan träffa mej! (i)
så jag stanna kvar i mlycke :)
& va m kim o jonas,
oså jag prata faktiskt mera.
men dom tyckte jag fortfarande va blyg, hahah
oså dom mobbas! iaf kim.
ASSÅ ALLISAMMANS JAG E EJ LITEN!!
nu vet ni.

sen så gick jag la från dom, typ kl. kvart över fem..
& hade missat bussen för kim höll kvar mej lite fan !
så bad mamma hämta mej :)
sen åkte jag hem oså gjort EN MASSVIS GOD SALLAD T MIDDAG!
pang, oså typ den va faktiskt god :)
hahahahhaha,
oså jag e faktiskt nyttig.
stoltstolt!
gått mkt + sallad,   LALALA!
och jag vet ej vrf, men jag skriver lite onödiga saker..

så därför ska jag leka cool, som vanligt.
för jag är ju bara tönt, typ.
som kmr bli mobbad på hule, oså typ kmr få hoppa av :(
HAHHAHHHAHAAHAHHAHAHAHHA!

men godnatt alla som inte har ngt liv,
eftersom dom som ser dt borde ej ha dt :(
för jag har så bra blogg, SÅ DT INTE E SANT! :D
eller hur? (; 

aja, kiss o bajs
lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

haha tutti xD

2009-08-19 @ 14:20:50

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0