fredagsmys?

tjabbatjenaflickor&pojkar! ;d
hehehehe.
idag vart dt skola igen då :>
försov mej,
vakna 8.38 ist för 7.30
mycket smidigt!
så fick typ stressa, ta på mig & borsta tänderna
& ställa moppen hos malin, eftersom jag hade missat bussen -.-
sen sprang jag ner t gamla, men malin vafan ej kvar /:
så fick ta stan bussen, t centrum
& JAG HANN MED 611AN ! :ddd
hahaha, as stolt :>
aja, vi började 9.35 med typ minns ej, haha
sen matte med inger  (?)
hahah, typ världens knepigaste.. :$
men hon e lite vimsig :)
total kaos, med tjöt på lektionen ändå, men hon kan ju faktiskt ryta till lite (;
HAHHAH, ..
iaf, sen hade vi ngn lektion m pontus :)
fett bra lärare fan! ;d
sen sluta vi lite innan tolv!
härligthärligt,
fast fick vänta i 45min på bussen bara -.-
men dt blev la lite tidsfördriv, :)
SEN HEMMM! :D

får la se vad som händer senare :>
kanske ngn vill vara med mig?  (aaaaaaaaaaaaaaa)
aja, kanske träffa malin & simon.
men dt kan verkligen ändras, m simons sätt mot mej!
biitch.
men ah :> hahaha
VA MED MIG! ohoho



torsdag;
typ skolan då med,
halv tio -> halv två :)
soft dag, 'änna!
sen stan med malin ;d
leta present t simon,
och jag köpte typ en tunika/linne/ah?
& en tröja :>



tunika linnet - missäy
randig tröja  - indiska

lätta ditt tunga hjärta!
från; Paulina

Jättefint ju! :)<3

2009-08-23 @ 15:16:48
URL: http://paulinalorentzon.blogg.se/
från; Anonym

tacktack! ;d <3

2009-08-23 @ 17:14:50
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0