tvåveckor.

TJOLAHOPP!

idag är dt exakt två veckor kvar tills skolan börjar.
två veckor av sommarlovet, sommarlovet som har sugigt ganska mkt ;o
när skolan slutade trodde jag verkligen att dt skulle bli ett lyckat sommarlov, men nej .
dt började ganska bra, men sen hände dt inte så mkt.
sitta vid datan i regnet, kul lix. men man slapp skolan, dt bästa :>
omg om två veckor börjar man i gymnasiet, hulebäck, ny skola.
man måste börja om på nytt igen..
men any way, lovet e ej slut så yäy, & jag ska sluta klaga! :)


igår såg jag brüno btw,
ganska äcklig, HAHHA ..
är man snuskig av sig kanske man ska se (;
asså den va ju rolig, men de va mer som en dokumentär och rätt kass ändå..
& man blev ganska förvånad över vissa saker, typ ja ;d
fast man kan lika gärna vänta tills den finns ute ist, för så bra va den inte tkr jag dåva :>
 
men hejdå suckkkkers! ♥
lätta ditt tunga hjärta!
från; Bamse xD

nice nice;D

2009-08-05 @ 01:24:10
från; Paulina

så du har skaffat blogg :D, vad roligt!

2009-08-06 @ 21:47:13
URL: http://paulinalorentzon.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0