fj4nt3r13r!

typhej?

assså, dt va ju bara tbax t skolan imorse dåva,
gjorde la inget speciellt, typ ta skolkorten
lära sig alla fking namn, tror ja kan dom, MEN VEM BRYR SIG? :>
sen åt vi la typ,
hatar bamba-maten!  usch :/
sen så gjorde vi ngn gruppgerjs,
oså sen bestämma vad vi ska ha på oss t huleserken eller ngt?
oså bestämma flaggan osså!
sedan slutade vi (verkligenefterlängtat!)

malin & jag tog bussen t centrum,
o kände verkligen att jag höll på att gråta.
så säger malin, ; där e ju nadia! :)
så blev typ as glad, länge sen ;o
så typ fråga hon; har ni dt bra där eller?
skolan asså,
och kunde verkligen inte säga nej, alltså sanningen..
sen så gick vi o köpte twister! <3
& då kom några tårar typ, men fick hålla inne!
 HAHAHHA
oså gick vi t landvetterskolan,        saknar faktiskt tbax (l)
tro dt eller ej!
så på vägen, typ kunde jag inte hålla inne tårarna mera,
så fick sticka in o tårka, sen skulle vi se om lennart va där :>
& när hans lektion va slut gick vi ín o prata :)
men då kund e jag inte heller hålla inne tårarna -.-

jag o malin stack o tänkte gunga men typ dom hade lektion i bildsalen, så ville ej.
så vi satte oss mot salen, m ryggarna.
sen bröt vi fan ihop! -.-
seriöst, andra dagen av tre år & vi typ grinar sönder.
inget bra!

men faktum är att, dt känns fan inte rätt!
hellre tre år på landvetter än hule.
klassen e helt körd,
grupp indelning andra dagen.
jag passar inte in fan!
ÅÅÅÅÅH .
klagobloggen.blogg.se  borde denna fan heta!
men alla säger att jag måste ge dt en chans
så måste la fan dt,

men,
tack & hej!
och tyck inte synd om mej,
för dt gör fan inte jag  :>
lätta ditt tunga hjärta!
från; Paulina

Lilla vän, man kan inte låta bli att tycka synd om dig /er när du skriver sånt där. Men ni vet att ni har mig och Ida i skolan iaf. Vi kan träffas mera sen när vi får schema och kanske har rast samtidigt och så. Jag finns där för er! Och tyck att jag är naiv, men det kommer lösa sig på ett eller annat sätt! :) KRAM

2009-08-18 @ 19:00:25
URL: http://paulinalorentzon.blogg.se/
från; Anonym

aww :)<3

jo, dt e sant!

men dt kändes mktmktmkt, bättre idag faktiskt :>

haha,vet inte ens va naiv ee :( men e säkert bra(y)

MEN TACK LOOOORI! <3

2009-08-19 @ 15:18:13
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/
från; Anonym

:)<33 aa. Vad härligt! :D Jag sa ju det att det ordnar sig. Det kommer nog bli jättebra tror jag. Hehe det är när man tror allt löser sig. Lite som optimist fast altså överdrivet positiv. TACK SJÄLV FIIIIa :)<3

2009-08-19 @ 20:15:38
från; Anonym

javet! ;d

haha, yes :>

men man får ju så framåt, haha (a)

amen, då vet jag! (;

<3

2009-08-21 @ 14:07:04
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0