§

heeyyyy´.

typ värsta trista helgen.se?
inte hänt ett piss :>
jag har faktiskt städat mitt rum idag,
& typ suttit vid datan,  as segt.
pallade inte dra upp t skene, t mormor & morfar
så stannade lix hemma :)

skola imon också, börjar fan halv elva! ;d
så får vara hos malin någon timme imon :>
fast, slutar fan fyra imon -.-
grymt segt, 
men dt ordnar nog sig,
vill bara spola förbi dom 3 åren kvar i skolan.
jag är seriöst redan skoltrött ;o
eller så har dt bara segat, att man inte gjort ngt speciellt,
kanske när dt kommer igång så blir dt roligare :>
när man lär sig att känna klassen mera..
jag vill verkligen att dt ska bli så att hela klassen är med alla,
oså så :)
men vi får ju se, hehehe.



asså fan, kan inte sluta tänka på dej.
du e något speciellt :>
något underbart fan!
jag ville inte att dt skulle hända igen,
att jag skulle falla för någon.
men du gjorde så jag lyckades igen..
men allt blir svårare, när pappas tankar e som dom e.
"inte träffa killar försen du e 25. du kan bli gravid"
- helt meningslöst,  förlåt men ja.
men om dt skulle bli ngt, så skrämmer dt mej.
jag e rädd för kärleken.
rädd för att göra något fel,
rädd för att förlor dej.
rädd för allt..


lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0