´

jaaaaaaaahaja,
idag har inte hänt ett piss
kolla film, sen kom ida
& då gjorde vi la ej så mycket.
päronen har köpt husbil,
så dt blir örebro  ♥
dt ska bara bli så grymt! ;d
som jag tror iaf, .
& bror o jag ska fixa lilla 4-hjulingen,
så den ska med t örebro!
så vi ska glida runt (;   (h)

iaf, typ jag vill dricka
så jävla länge sen!
typ alla gamla goa tider!
hahahah..
nejmen, kvällar vid sandsjönn :>
hohohoh!
nejmen, vad säger allisammans,
en t skön kväll kanske ?


skriv på msn, 
& få mej på bättre humör.
eftersom dt e FETT LÅGT,
cpunge.  -.-
asså ja ..
TJARÅ!




fiatoivonennn
- gillar mitt hår på bilden.
heheheh,   <:
lätta ditt tunga hjärta!
från; Anonym

Nice med husbil, själv har vi skaffat husvagn :D. Håller med dig, vill drickaaa!! Det får bli en sån dag snart.

2009-08-23 @ 15:18:26
URL: http://paulinalorentzon.blogg.se/
från; Anonym

läste dt på bloggen! ;d

jo, saknar dt faktiskt :)

2009-08-23 @ 17:16:22
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0