bradag,

hulesärken idag dårå!
rätt kul & se när alla bada o grisa ner sig :>
va bara med på en grej, hehehe.
hahha, malin skulle glida i en sopsäck
på typ en presenning, m vatten o såpa.
& välta ner så många konor som möjligt
- human bowling .
HON FICK NER 0 , hahahha!
men fick ett poäng, för dom säkert tyckte synd om henne :)
vi vann dock ej, men fick mvg på alla stationer (a)
fast, lite hjälp med lite smörande för allisammans, hehehe.
men dt va bra dag iaf,
till skillnad från igår,
HAHHHHAHHAHAHAHA!
fia aka grinolle ? :>

asså vill typ någon vara med mig? ;d
för jag har sjukt tråkigt,
& malin om du ser dt hära, kontakta mej.
HAHHAHAHAH
nejmen, nä.
jag har träningsvärk för övrigt,
i rumpan..
eller man kanske säger på, eller ngt! :D
oså låren,
man ska typ stretcha efter man tränat tror ja, ganska bra..
man lär sig alltid något nytt sägs dt,  :>

asså spotify suger ganska hårt,
eftersom man vill ju ha låtar t mp3n :o
hahaha,
så någon som har as you die med takida,
langa på msn, [email protected]
då blir jag glad på dej!  :d

men skriver kanske sen om jag har ngt kul & dela med mig av!
vilket jag aldrig har, heheh
iaf inte ngt som alla andra tkr om :d
hahahhaa, tjarå.


BTW!
jag fyller år om fyra månader,
ned räkning pågår!
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0