borta bra, men hemma bäst.

chacha muminbooi här!
-min nya graj.
fast om jag va grabb då..

hemma nu dåva,
hoppas ngn har saknat mig för annars stenkross :)
hände la inte så mkt på resan,
bussen upp,
spela på båten
gå runt i helsingfors
åka hem o spela på båten
bussen hem.

massa härligt o vara hemma gubbs!
+ imon kanske jag får mina brills, (sjuktbraiga)
för mamma orkar inte åka o hämta dom i ica -.-

tror jag gjorde sönder pappas hårddisk också;o
tappa den i golvet o nu reagerar den ej,  OPS!
måste tömma datan fan!
kmr inte ens ihåg varför längre :dd
åso jag längtar verkligen t örebro om dt blir av!
fatta va nice! (:
min åskit dåva..

kultur kalaset e ju igång fan,
sticka dit ngn dag :)
kanskkkkke ?
aja, skit samma orkar ej mer.
TJO!


btw förlåt elin myren.
lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

Hah, muminbooi ^^

2009-08-12 @ 13:01:15

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0