a u g u s t i f e s t e n

ahhh,
vid sju tiden drog jag med päronen & mosters man t a.g :>
skulle träffa susanne,
men hon skulle komma senare sa hon..
så typ satt o vänta .-.
& mina föräldrar typ va allmänt pinsamma
o jag skämdes.
hände inget speciellt,
typ alla mammas kompisar o vetefan vad,
sa hela tiden; din dotter e så söt blablabla
mamma; ah, lik mamma ju ;) 
HEHEHHEH
oså glodde dom på mej ,
o ett tag va jag ganska rädd för alla hade bara lämnat mej..
sen kom susanne vid kanske tjugo i tolv? ;o
då blev jag glad :DDDDDD
så fick vara med henne för alla gick in på krogen
& fick lix inte komma in så -.-
vi träffa dodde :>
sen kom nadia & kluge! :D
hahaha,
oså träffa jag kim ..
& sen typ när klockan va ett eller ngt,
så följde jag m susanne bästis & henrik
t oves, för dom skulle äta :>
o va massa kissenödig o fick kissa i en buske :(
HAHAHHAHAHAHHHA
sen åkte jag typ hem, o sovde :>
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0