*-*

idaaagg :
Skola som vanligt :>
veckan har gått otroligt fort!  ;o
men den har vart fett soft typ ;d
jag & malin stack hem vid tolv-tiden :)
o typ ngn sa ;amen vi går hem! :DDDDDDDDDD
och sen så funderade vi om vi skulle gå så långt tills bussen kom,
men sen till slut så bestämde vi oss för att gå hela vägen t landvetter.
tog faktiskt 1h 30min typ :>
typ sista halvtimmen började dt regna -.-
så jag o malin gick under min jacka :)))) MYYYSPYS HJÄRTAT <3
hahahahah,.
men min jacka va för liten för båda så till slut så fick jag ha jackan på mej :>
heheheh, förlåt malin..
sen tog jag bussen hem, o ringde elin.
GRATTIS ELIN  ♥
sen checka jag våran husbil :>
hahaha, ganska softbil..
längtar till v.38! WIIIIE.
och jag har smirnoff ice, <33333333333333

torsdag
:
skolan, typ började halv tio som vanlig vafan! ;d
typ hade två lektioner bara :)
slutade vid kvart i ett, och då drog jag t stan m käre malin.
skulle köpa nya jeans, vilket jag gjorde :>
men typ på rut m.fl.  hitta jag braiga jeans!
så hitta jag bara 26/32, o dom passa ej -.-
så gick vi t den andra i n.s då fanns dt bara dom också.
så fråga jag lix, då va dt dom minsta /:
& man kan ju ej köpa förstora jeans :((((
då blev jag arg, och vi käka på paprika!
kyklingsallad,  <3
sen drog vi t missäy,
skulle kolla om dt fanns typ ngn tunika :>
hitta en, men fanns bara i l/xl 
AS ARG BLEV JAG:o
så sa malin; där har dom ju jenas :>
så hitta jag ett par, men dom va fula, hahah
sen sa typ hon; oh dom va fina
och kolla på några, o dom va fina :)
HAHAHHA
så testa dom,oså va dom bra
& jag buyade :DDDD
har ingen bild så fuck off.
men ah,
sen på kvällen kände jag att jag va tvungen o röra på dököttet!
för jag inte träna, då stack sprang jag runt området, haha..
as lat e jag :(
för dt e ej långt,.. hehe,
men dt va jobbigt,  m min dåliga kondis :)
kan man få ett HEHE på dt.
mmm,

bb-bye.





nya jeansen ^
lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

Haha vi har ju lite galna idéer ibland xD <3

2009-08-28 @ 21:11:45
från; Anonym

hhahahha LITE! (;

2009-08-29 @ 10:46:00
URL: http://[email protected]

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0