vetuvaddetbästaär?`leksakerfrånBR.

pizza på lunchen idag (y)
göttigt värre vettni!
ny pizzaria dessutom ;o  billigt och bra .
men asså jag får ta all skit för jag e minst .. & jag tollererar de inte mera :>
jag må vara minst, men har störst hjärta bitches!  HAHHAA

& idag! :o
ska ja vara as duktig och träna för första gången på typ två veckor eller ngt ?
känns inte så bra nej ;> heheehheeh .

oså typ jag älskar made på mtv, HAHAH
fast dom visar bara repriser nu fan -.-
annat som jag älskar lätt är life of ryanfinns de någon hetare person än ryan sheckler? ♥
jag menar, han e as het (;  HAHA

http://www.tv6.se/play
- gå ner till weeds & se den serien, as grym! :o
typ bäst vettni :>

c i a o !



- drömkillen, om något  <;

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0