pinsamtpinsamt,

okey, satt på bussen på väg hem & trycker på stopp
men bussen kör bara förbi hållplatsen, så jag fick gå fram ..

jag bah; hallå, jag skulle av där .
chaffisen; oj, jävlar ja!

* stannar bussen *
chaffisen; oj, förlåt förlåt. så dumt av mej,
jag; ah, men asså jag kan hoppa av här :)
chaffisen; nej, men .. jag kan backa, för det är ju ändå inte så långt ..

tänkte bara, va i helvete? -.- haha , liksom ..
chaffisen; asså förlåt, *backar bussen* ah, vägen är ju ändå rak här
typ stannar han,
jag; amen, jag kan gå härifrån liksom, för det är ändå inte så långt..
chaffisen; okejdå, men det va absolut inte mening
blablabla
jag; men asså det är lugnt :)

så jävla pinsamt -.- oså typ jessica satt och skratta åt mej , hah
& typ chauffören visste inte heller vad han skulle göra .. hahaha

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0