kväll

tha night ?

drog till lori med ida, sen kom ciccibruken och livade upp stämningen med allt hon hade att berätta :)
hyfsat roligt faktiskt, haha . & hennes skratt vettni , hohoh ;d
sen typ skickade min kusin mysko sms & jag trodde dt va envisskille&ahnihajar (;
så kom dom till kyrkan och så va det dodde :d  med kusinvitamin. <3
& typ cicci skrek sönder och stampade med bena för hon trodde han skulle köra över henne. hon stämplade även mej med sina jävla klackar, -.- HAHAHA as kul :DDD

sen gick vi runt i tha big LA och chilla lite i regnet ni vet (;
köpte en redbull på ica och
någon nisse bah; är de en cider eller äre en red bull?
cicci; dt e en redbull
mannen; aha, jag trodde de va en cider . he he he
cicci; men det äre också!
så typ gick vi :) vene vad våldtäcksmannen ville, typ stoppa ghb i den ..

sen träffade vi min andra kusin ;dd hahaha ,
& sen typ tog cicci tio bussen hem ;/ 
typ jag ida & lori gick sakta men säkert hemåt, iaf t lori :)
så börja vi snacka ,
ida; men han är så jobbig & ska alltid hålla på..
men han slutade typ sen .
hotade inte vi han?
omg, gangster or what?!:o
för att försäkra er, så hotade vi inte han.
men den killen borde dö, eftersom han höll nästan på att dränka mig i sjön en gång (y)

hos lori hände sen inte så mycket, satt och frös gjorde jag :)
vi typ kollade runt på y.b ni vet, som alla coolingar gör ;d
sen tog jag & ida 12 bussen hem med alla andra fulla partynissar.

t h e  e n d  .



- cicci övar judogrepp på lori, hell yeah!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0