de säg att de snöar? ( :D )

walla bruschan!

saker som jag tycker ni borde veta;
- det gjorde ont när jag pissa förut
- behöver en ny jacka
- ny kläder i huvudtaget ;d
- jag vill fylla år :> ( vem gillar liksom inte presenter & tårta? )
- vill ha nyår ( smälla raketer liksom, hur spännande som helst! )
- vill bada & sola , få en smarrig solbränna (;
- SKA FÄRGA HÅRET BLONT! iaf slingor.
- jag hatar min röst, hahahh

ska sluta träna fking badminton nu, pallar inte mera.
varför lära sig nu när man tröttnat efter en evighet, fuck it :>
så hejdå, "minsta fia" snacket, hej "tjockis fia" snacket :)
SÅ VEM ÄRE NU SOM SKA SITTA VID KANTEN PÅ PIZZARIAN?!

aja, måste sova ! :)
natti

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0