creapy snorunge

h a h a h   d a g e n s   u n g a r   : (

idag sprang en liten(?) kille utanför busskuren då jag satt och väntade på malin, jag tänkte "amen han ska väl till skolan (eftersom den ligger bakom mig liksom)". Men inte! Han kommer in & bah "får jag sitta i ditt knä?". Jag bah ehva? Typ, och han sätter sig brevid mig på bänken. Lite efter kommer hans mamma & lillebror, brodern vill också sitta på bänken så vi fick ju knöss.. Då känner jag att kommer närmre och hans mamma frågar "vad gör du tobias?" och killen svarar "men jag vill sitta i hennes knä". Första tanken va omg ?! Och så kommer bussen och malin hade fortfarande inte kommit, ungen bah "nu kommer mlycke bussen" eftersom jag innan svarat på att jag skulle dit, hans bror kommer efter smart "där kommer mlycke bussen (efterbliven min?)". Jag bah "heheh, min kompis har ej kommit än". Så ser jag malin komma och skyndar mej ut ur kuren..


- får jag sitta i ditt knä?
- nejtack!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0