bara någon tanke

idag äre en chill lördag med hemma-drinkar i sin ensamhet :)
såg nyss på she's the man, den filmen e så jävla bra liksom. förklarar så väl att det spelar ingen roll hur man ser ut eller hur man är, alla är lika mycket värda. as fin :> hahaha .

& i filmen säger en kille (iaf något liknande, [a] ) - kärlek är mer än bara fyskiska saker, man ska kunna prata, prata om allting
och det är så sant egentligen, eftersom nu förtiden kretsar allt kring sex. och det är ju precis inte allt? visst, dt är ju en ganska bra sak, men ändå.  k ä r l e k   ä r   s å   m y c k e t   m e r ,

och slutet i filmen fick mig att inse att jag e så jävla körd. jag är så kär så jag hade tårar i ögonen och ville lipa sönder, pinsamt. :)


any way, frölunda vann mot rögle.    5-4
& imon blire att se kusin @pixbohallen spela i ssl innebandy :)

ciao!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0