att bara tänka på ingenting .

sitter & lyssnar på musik, medans jag försöker sjunga med i låtarna med min halvt hesa röst.
älskar att ha hes röst, grymt nice. heheh ;$
nyss kollat på film, john tucker must die, typ as gammal men det var den filmen som genast dök upp i mitt huvud när jag tänkte på att jag skulle ta och glo på film liksom :)
har även fixat med naglarna, filat ner dom så att dom växer jämt förstås ;d hehh.

jag är rå sugen på kanelbulle med massa pärlsocker, eller en bränd kanelbulle från hagabullen.
fick en sån jävla god bulle en gång därifrån, men sånt händer bara en gång.  haha

måste även slänga in att det är hyfsat tråkigt att inte ha någonting att göra, eftersom typ ingen e inne på msn eller någonting, that's sucks. men bättre det än att vara i skolan , eller faktiskt så vet jag inte vilket som e bäst ..
att vara i skolan & skratta med idioter som vill kasta iväg mig eller sitta hemma och vara sugen på kanelbulle? :)
- nog att sitta hemma och inte bli iväg kastad  (;

hörs senare,
ciao.



får väl ändå slänga in en kanelbulle dessutom :)
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0