allt förändras ..

allt är som vanligt men inget som förr
- som om vi glider isär.
det känns som om du har ditt liv någon annanstans & jag mitt.
jag ska allt vänta innan jag öppnar käften, det ska jag.



oh, guttigutt! :)
långhelg nu änna, så jävla skönt vettni ;o
har typ 0 att göra, as gytt, sitta vid datan eller sova ut på morgonen.
as bra, som amandajenny skulle säga :)   hehehhe
& jag e så jobbig så att folk vill kasta iväg mig. f u c k   o f f , nivetintevadjobbigtär (;

har inget mera på hjärtat för tillfället, så hoj.

lätta ditt tunga hjärta!
från; jennyamanda

jennyamanda ska det ju va ;) nee lilla fia jag mena inte att du e jobbig <3 lilla snuttefjutta du e så härligt utan dig i skolan skulle det bli mkt tråkigare <3

2009-11-11 @ 22:16:09
från; Anonym

hahahaha, jag vet att du mena att du vill kasta iväg mig så det låter; AAAAHHHH

oså snörrar du mig i armarna & så ah :)

as bra! ;d

lugnt amanda, stannar 2½ år tills vi slutar allt <3

2009-11-12 @ 00:07:39
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/
från; amanda

härligt fialutta :D kommer bli bästa 2½ åren ;) puss på dig <3

2009-11-12 @ 17:21:34

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0